Hejdå skola, hej praktiken!

Nu är skolan slut och praktiken har börjat. Första dagen idag. Allt gick jöttebra och de kändes verkligen bra. Jag hoppas att de fortsätter så här.

I lördags vart de avslut med skolan vilket blev en toppen helg. En mycket lyckad kväll. Och hör på häpnad Västerås krogliv har valt att ha öppet till tre istället för två. Woop woop.
Vi va iaf på ett ställe där man kan sitta och snacka men även dansa. Helt okej ställe. De sjuka va att när vi skulle gå in fick jag ta av mig glasögonen och säga mina fyra sista siffror. Vakten var tveksam på om de var jag. HAHAH. När hände de senast. Aldrig. Hahahha.
Näe nu ska jag fixa lite här hemma innan de är dax för att sova. Imoron väntar en ny dag på team sportia.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0