Tisdag

Regn och rusk. Typiskt november. Hoppas på lite snö snart så de lyser upp tillvaron lite mer. Känns som att de ständigt är mörk ute.
Idag har jag vart i skolan en litet tag iaf. Håller på med mycket miljöfrågor och ekologiska produkter. Jag vet inte om de är så spännande men de är bra och veta.
Annars händer de inte så mycket just nu. Imorgon blir de bandy då mitt älskade bajen kommer hit och möter vsk. Vi får se hur de går. Själv är jag sjukt taggad på de, tyvärr måste jag stå i vsk klacken då jag inte känner nån som ska stå på den grön vita sidan.

Nu blir de lite vila då mitt huvud sprängs snart. Och sen lite plugg. Tack o adjö för idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0