9 december. Andra advent

Andra advent. Tänder andra ljuset i ljustaken och njuter av denna söndagsmorgon. Utanför fönstret lyser solen på den vita snön och träden är täkta av frost. Skulle kunna vara jul om någa dagar. 
 
Har försökt komma in på blogg.se s mobil app några dagar men de vill sig inte, så nu gör jag ett försök och skriver från datorn vilket var evigheter sen och dom man verkligen gjort om hemsidan från sist jag var inne. fattar typ ingen ingen. 
 
Helgen som har vart har varit toppen. I fredags blev de en spontan utgång med galet mycket alkohol och dans. De var första gången jag var ute i V-ås, de var ju på tiden med tänkte på att vi har bott här nu sen i augusti. Jag hade grymt kul, och de var rikitgt skönt att få gå ut och känna sig anonym och inte se en massa kunder överallt. 
Annars da...!? antar att alla andra har en massa snö precis som vi. De är helt underbart med snö så länge du slipper köra bil och fastna i snödrivor mitt på vägen och får skotta ut dig själv, fy va de inte är kul. 
Idag blir de en lugn dag med lite städ och lite plugg ladda inför en ny vecka i skolan. 
 
 
 
En gammal bild från norrköpings vinter för drygt två år sen. 
 


Kommentarer
Therese Klintestam

finaste du! <3

2012-12-09 @ 17:11:49
URL: http://klintestams.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0