Söndag

Vilken härlig dag lallaala... Näe inte riktigt. De är söndag och jag måste plugga heeela dagen för att hinna ha lite fritid i veckan. Va de nu är? Fritid! Från att inte ha haft nått i skolan och bara lallat runt till att ha prov på 300 sidor. De är ju synd att lärarna inte kan fördela tiden lite bättre.. Neej varför ska man göra de? Vi elever ska bara bita ihop och göra de.

Nog om skola och plugga. Den kommande veckan blir de Lussebak, bandy då mitt älskade bajen kommer hit till v-ås. Längtar. Och sen flyttar min syster med familj hit. Är så lycklig att vi ska bo i samma stad igen efter tre år. Vi kommer kunna hänga varje dag om de är så. Nu ska jag återgå med näsan i boken så får vi se om jag överlever denna söndag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0