Onsdag

Tänkt att de redan är onsdag. Alltså en dag närmare första advent. Längtar massor till jag får plocka fram jul sakerna och tända de första ljuset, ta den första tuggan av lussebullen, känna lukten av rykande glögg, skalade mandlar och russin i allra högsta grad. Jaa om en och en halv vecka är första advent här. Ska bli så mysigt. Känner en längtan efter de. Nog om de.

Skolan rullar på för tillfälligt är de seg som bara den. Vi håller på med inköp och varuhantering vilket jag känner inte är min grej. Jag kopplar bort skolan för ikväll och tar igen lite nya gossip girl avsnitt istället mycket roligare och trevligare för den delen. Ha en skön Lill-lördag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0