2 januari 2013

Heeej jag hade vist oxå en blogg. Har vart flitigt och läst alla andras medans mig egna glöms bort. Kan vara för att de är rätt trist och jag har aldrig nått att skriva. Men nu så fick jag lusten och skriva några rader.

Då har vi kommit till januari och året är nu 2013. Spännande... Eller!? Lite läskigt är de. Som en oskriven bok som ska fylla sina sidor. Ser fram emot detta år.
Skolan har redan börjat igen så Inge mer ledigt här inte. Rutinerna är tillbaka och klockan ringer som den ska på morgonen. Ingen rast o ingen ro. Men snart ska jag ut på praktik vilket känns sjukt jävl kul. Är såå taggad. Hoppas alla haft en strålande jul och ett glittrande nyår.
Är nog snart tillbaka igen.

Blir lite blandade bilder från senaste två veckorna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0