Tredje december

Just nu mår jag så himla bra. De är vinter och snö, advents ljusstakarna är uppe i fönstret och lyser upp tillvaron. Nedräkningen har börjat fram till julafton. Känner på mig att de kommer bli en bra jul.
Påtal om nedräkning till jul.. Är de fler än jag som kollar på årets julkalendern!? Såå mycket nostalgi. Va ju bara åtta bast när mysteriumet på greveholm gick för sexton år sen. De är helt underbart. Ibland undrar jag om jag är för gammal för de!? Finns de egentligen någon åldersgräns för de? Aja jag kollar på den och bara älskar den. Kommer nog aldrig växa ifrån de. Kommer alltid finnas ett lite barnsligheter i mig som man plockar fram runt juletid.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0